Gästblogg | All is pretty


Hej!
Jag heter Annie Lindgren och jag har fått äran av Pella och Marie att gästblogga här på Hitta hem.
Jag är frilansande stylist/stylistassistent och driver även bloggen All is pretty. Min inredningsstil skulle jag själv beskriva som monokrom med mycket personlighet, och jag har fått höra att jag är väldigt selektiv när det kommer till färger ;)
Jag tänkte dela med mig lite av mina tips när det kommer till styling och även slå ett slag för vintage för man behöver inte spendera en förmögenhet på dyra designmöbler för att hitta en personlig och genomtänkt stil hemma eller på kontoret.































Fler och fler av oss har ett hemmakontor eller kreativ plats där inspirationen får leva fritt. Och eftersom datorn inte är det roligaste att se när man slår upp ögonen på morgonen så är ett stilleben med fina och noga utvalda detaljer ett bra tips. Origami eller Book art är superenkelt att göra, lite tidskrävande.. ;) men ett fantastiskt bra sett att få det lite kreativt och personligt. Instruktion till att göra en egen hittar du här.

Trälådor för förvaring är snyggt och praktiskt, dom här är ifrån åhlens, det finns bla större storlekar på granit. Gröna växter ger liv åt all typ av styling och inredning, just nu är jag väldigt förtjust i kaktusar i alla dess former.






































Jag hoppas jag har kunnat inspirera er lite, Ha det så bra så syns vi snart igen!

Foto och Styling Annie Lindgren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar