Gästbloggare Annie | Fönsterstilleben


Hej igen! Hoppas ni alla har haft en riktgt fin midsommar trots vädret...Det här blir mitt sista gästbloggsinlägg för den här gången, men vi ses igen snart. Vare sig man har breda fönsterbrädor eller smala låga så är dom utmärkta att inreda med annat än bara växter och blommor.
Eftersom jag är en riktig loppisloppa så hamnar många av mina fynd just här i små stilleben. jag älskar glas och tycker det är riktigt fint att blanda med något oväntat och rostigt.. jag vet det låter helt galet men krocken gör det hela intressant. Annars tycker jag det är fint med flera olika tavelramar, lutande favoritböckerna, småvaser, ljus och mycket grönt förstås!

Ha nu en riktigt härlig sommar så ses vi till hösten igen.
Kram/ Annie


Foto och Styling Annie Lindgren
( Vill ni se mer av mig så följ mig gärna på Instagram @annie_lindgren )

2 kommentarer: