Och vinnaren är




Malin. Grattis Malin till vinsten, två muggar från K.H. Würtz! Malin beskrev sin julfrukost så här:

"Dottern på 1,5 har nog inte fattat att det är jul och att den bästa julklappen vore att hennes föräldrar får sova ut... hon vaknar nog 05:00 oavsett och min man ler nog lite sött åt mig och säger "Kan jag få sova ut idag, jag tar henne imorgon". Så jag går upp och fixar en STOR kaffe till mig och frukost till min lilla tjej. Vi äter frukost och några timmar senare vaknar min man och även svärmor som sovit över hos oss. Vid 10:30 fixar jag croissanter med äggröra och lax - för 10:50 börjar julens viktigaste program på TV - nämligen "Åbo påbjuder julefrid" till detta äter vi våra laxcroissanter och njuter! Sedan är ju förmiddagen slut och då kommer heeeeela tjocka släkten :)"

Tusen tack för alla fina frukostberättelser, hoppas ni får fler härliga lediga frukostar. Min favoritfrukost är enkel, gott nybakat bröd och smör&ost. Till det en stor mugg kaffe med mjölk.

Foto & styling: Marie Hitta hem



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar